Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Prażmów

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prażmowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor ds. księgowości budżetowej

Utworzono dnia 07.03.2024

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

                                                 inspektor ds. księgowości budżetowej

w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Prażmowie

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prażmowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor ds. księgowości budżetowej

 

I.  Określenie stanowiska :

  1. umowa o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
  2. wymiar czasu pracy – pełny etat
  3. miejsce wykonywania pracy – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prażmowie,               

ul. Czołchańskiego 1A, 05-505 Prażmów

 

II.  Niezbędne wymagania:

  1. posiadanie polskiego obywatelstwa,
  2. wykształcenie wyższe z zakresu: ekonomia, rachunkowość, finanse publiczne,
  3.  
  4. staż pracy minimum 8 lat, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na podobnym
  5.  
  6. znajomość przepisów prawnych zawartych w ustawach i przepisach wykonawczych

w zakresie: ustawy o rachunkowości, finansach publicznych,

  1. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw
  2.  
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane

z oskarżania publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  2. brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie.
  3.  

III. Wymagania dodatkowe :

  1. dobra znajomość obsługi komputera, oprogramowania z pakietu Ms Office,
  2. znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy

o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego,

  1. umiejętność zarządzania czasem i realizacji zadań,
  2. odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, dyspozycyjność,
  3. umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie i lojalność, umiejętność pracy

            w zespole.

 

IV.  Do zakresu zadań należeć będzie  w szczególności:

 

  1. Prowadzenia rachunkowości Ośrodka.
  2. Dokonywanie wstępnej kontroli:
    1. zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
    2. kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  3. Kontrola prawidłowości sporządzania dokumentów księgowych pod względem formalnym
    i rachunkowym.
  4. Sporządzanie planów dochodów i wydatków Ośrodka.
  5. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi znajdującymi się na rachunkach bankowych Ośrodka.[Michał Ro1] [KM2] [KM3] [KM4] 
  6. Nadzór nad pracami komórek organizacyjnych w zakresie całokształtu zadań związanych z obsługa finansowo - księgową Ośrodka.
  7. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań finansowych
    i budżetowych, analiz i bilansów.
  8. Rozliczanie dotacji z budżetu państwa na zadania zlecone Ośrodkowi.
  9. Nadzór nad bieżącą realizacją budżetu Ośrodka i przestrzeganiem dyscypliny budżetowej.
  10. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących polityki rachunkowości.
  11. Kontrasygnata umów/zleceń, zamówień i innych dokumentów, powodujących powstanie zobowiązań.
  12. Sporządzanie sprawozdań statystycznych, w tym dotyczących środków trwałych, materiałów, księgozbiorów oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz dokonywania od nich odpisów amortyzacyjnych i umorzeniowych.
  13. Dokonywania kontroli wewnętrznej.
  14. Wnioskowania w sprawach uzasadnionych zmian w budżecie Ośrodka.
  15. Dokonywania przelewów ze wszystkich rachunków bankowych Ośrodka na podstawie dokumentów źródłowych.
  16. Bieżąca analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji Ośrodka.
  17. Dbałość o gospodarność i celowość wydatkowych środków budżetowych.
  18. Prowadzenie rozliczeń podatku VAT.
  19. Dbałość o zachowanie tajemnicy służbowej i ochrony danych osobowych.
  20. Podwyższanie kwalifikacji zawodowych i doskonalenie warsztatu pracy (metod i technik).
  21. Współpraca w realizacji projektów wdrażanych w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  22. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika.

 

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. życiorys zawodowy,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (do pobrania)
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe

kwalifikacje,

  1. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie i staż pracy,
  2. kserokopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 530),
  3. oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
  4. oświadczenie o braku karalności za przestępstwa popełnione umyślnie.
  5. oświadczenie o posiadanej znajomości przepisów ustaw zawartych w tym ogłoszeniu,
  6. oświadczenia o: (do pobrania )

- pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego

lub umyślne przestępstwa skarbowe,

- posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w CV oraz, że nie posiada

przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku o które się ubiega,

- tym, że stan zdrowia kandydata pozwala na jego zatrudnienie na ww. stanowisku,

  1.  wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (do pobrania),
  2. klauzula zgody i klauzula informacyjna (do pobrania ).

 

VI. Klauzula informacyjna:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych – RODO) informuję, że:

Administratorem Danych Osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy w Prażmowie, ul. Czołchańskiego 1A,05-505 Prażmów. Kontakt poprzez przesłanie wiadomości na adres e – mail: gops.prazmow@gops-prazmow.pl lub telefonicznie 22 727 05 26;

Inspektorem Danych Osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy w Prażmowie jest Pan Rafał Marchlewski. Kontakt poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail: iod@prazmow.pl lub telefonicznie 22 727 05 22 wew.75/39;

  1. dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko inspektora ds. księgowości na podstawie art.6 ust.1 lit.a) ogólnego rozporządzenia o ochronione danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. w związku z zapisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2018r o pracownikach samorządowych.
  2. podane dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
  3. dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności z ustawy z dnia 14 lipca 1983r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresów działania archiwów zakładowych.
  4. osoba, której dane dotyczą przysługuje prawo do dostępu do danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  5. dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
  6. odbiorcą danych osobowych będą podmioty uprawnione do kontroli oraz organy wyższego stopnia w administracyjnym toku instancji, inni administratorzy, organy publiczne, które mogą otrzymywać dane w ramach konkretnego postępowania oraz dostawcy oprogramowania;
  7. w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  8. dane osobowe będą przez Administratora Danych Osobowych pozyskiwane również od podmiotów, które posiadają informacje istotne w prowadzonym postępowaniu.

DOKUMENTY APLIKACYJNE:

 

ŻYCIORYS ZAWODOWY POWINIEN BYĆ OPATRZONY KLAUZULĄ:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz.U. z 2022 r. poz.530).

Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy. Dokumenty składane w naborze powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem składającego, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, skanów itp. uwierzytelnione przez składającego poprzez złożenie podpisu na dokumencie.

 

Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę:  kwiecień 2024r.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prażmowie ul. Czołchańskiego 1A, 05-505 Prażmów z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze  ds. księgowości ” w terminie do 22 marca 2024 roku do godziny 12.00.

 

Dokumenty, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prażmowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Ogłaszający zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wskazane stanowisko bez podania przyczyn. Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

 

Inne informacje:

  1. Zastrzegamy prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami - maksymalnie 3 osoby.
  2. Po analizie formalnej i merytorycznej nadesłanych ofert z wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia dalszych etapów naboru telefonicznie
  3. Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
  4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 22 727 05 26
  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.gops-prazmow.pl
 

                                                                    Kierownik

                                                  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                                  Beata Pakuła

Kalendarz

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Imieniny